
Doświadczenie zawodowe
Magdalena pracuje w Addit od 2006 roku i rozpoczęła swoją karierę jako specjalista ds. zakupów komponentów i usług określonych przez klientów, zarządzając współpracą i relacjami biznesowymi z dostawcami. Po sześciu latach przeniosła się do działu logistyki, nadzorując i planując import i eksport w Addit.
Magdalena ma również 11-letnie doświadczenie jako specjalista ds. planowania łańcucha dostaw, gdzie była odpowiedzialna za kilku kluczowych klientów Addit, zapewniając, że wszystkie produkty są dostarczane do nich na czas.
Od 2022 roku Magdalena jest Project Account Managerem dla sektora medycznego i farmaceutycznego oraz analitycznego i laboratoryjnego.
Kilka słów o Magdalenie
Magdalena jest spokojną i zrównoważoną profesjonalistką z dużym poczuciem humoru, posiadającą silne umiejętności organizacyjne i wszechstronne zrozumienie logistyki, produkcji i zaopatrzenia. Dzięki umiejętności przewidywania potencjalnych wyzwań, pozostaje proaktywna w komunikacji z klientami, zapewniając, że dostawy zawsze przebiegają zgodnie z harmonogramem i spełniają oczekiwania klientów.
Wykształcenie
Magdalena jest absolwentką Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Siedlcach na kierunku Logistyka w Organizacjach Gospodarczych.
Języki
Angielski
Współpracuje z klientami z
Niemiec, Szwajcarii, Holandii
Segmenty rynków
Analityczna i laboratoryjna, medyczna i farmaceutyczna