Własność i zarządzanie
Velmans BV jest partnerem Addit Sp. z o.o. i Addit BV w Venlo, Holandia.
Rada Nadzorcza Addit Sp. z o.o.
Jan studiował finanse i administrację.
Po zarządzaniu działami finansów, administracji, ICT oraz marketingu i sprzedaży zarządzał i tworzył wiodącą w swojej branży firmę z zakresu obróbki blachy działającą w międzynarodowym środowisku.
Jan Velmans od najmłodszych lat chciał zostać przedsiębiorcą.
W 1984 roku udało mu się, dzięki finansowaniu przez fundusz kapitałowy, założyć Addmetal BV, obecną firmę Addit BV, siostrzaną spółkę Addit Sp. z o.o.
Po 40 latach pracy w ratuszu gminy Peel en Maas, głównie jako urzędnik stanu cywilnego poślubiając setki par, Jeanne Velmans-Faassen pomaga Janowi Velmansowi od kilkunastu lat w jego codziennej pracy.
Jest obecna na każdym spotkaniu, spisuje protokoły i z dużą inteligencją emocjonalną wypowiada się na wiele tematów.
Hendrik studiował komunikację oraz marketing i sprzedaż.
Przez lata pracował w komunikacji marketingowej dla organizacji pozarządowej.
Od 2021 roku Hendrik, oprócz zaangażowania w rodzinną firmę, jest sekretarzem Fundacji Velmans Asset Management i koordynuje wszystkie sprawy rodzinne.
Zarząd Addit Sp. z o.o.
Marcin Dominik pracuje w firmie od 2002 roku.
Jest magistrem finansów i ekonomii.
Marcin do tej pory kierował działem finansowym. Jako dyrektor zarządzający odpowiada za przygotowanie i realizację planów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z udziałowcami, partnerami biznesowymi i władzami.
Tomasz pracuje w firmie od 2004 roku.
Tomasz jest magistrem inżynierem. Wcześniej pracował jako Process i Quality Engineer oraz jako Operations Assembling Manager jak również jako Project Account Manager
Michał pracuje w firmie od 2013 roku.
Michał ukończył filologię angielską i niemiecką oraz podyplomowe studia z zarządzania firmą w Szkole Głównej Handlowej. Wcześniej pracował jako Project Account Manager oraz manadżer sprzedaży działu konstrukcji. Obecnie koncentruje się na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi klienta.
Marcin Osipiak pracuje w firmie od 2023 roku.
Posiada tytuł doktora nauk technicznych. Wcześniej, od 2001 do 2012 roku, pracował w firmie Addit jako Inżynier Procesu i Jakości, a później jako Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży. Przez ostatnie 10 lat był Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju w innej firmie.
Andrzej Szostek pracuje w firmie od 2021 roku.
Posiada tytuł magistra nauk technicznych. Wcześniej, od 2007 do 2020 roku, pracował w firmie Addit jako Inżynier Procesu i Jakości oraz Kierownik Montażu. W 2021 roku Andrzej wrócił do firmy Addit jako Koordynator Logistyki, a w następnym roku awansował na stanowisko Menedżera Logistyki. Od 2023 roku jego rola została rozszerzona na Menedżera ds. Zakupów i Logistyki.
Beata Majewska pracuje w firmie od 2000 roku. Swoją ścieżkę zawodową w firmie rozpoczęła się od obsługi kadrowej pracowników oraz naliczania wynagrodzeń na stanowisku specjalista ds. kadr i płac. Od 2014 roku pełni funkcję Managera HR.
Mateusz Dzik pracuje w firmie od czerwca 2023 roku.
Posiada tytuł magistra nauk technicznych. Jest pasjonatem zarządzania Lean z różnorodnym doświadczeniem w różnych branżach, w tym w motoryzacyjnej, ceramicznej i produkcji pojazdów szynowych. Mateusz jest biegły w identyfikacji przyczyn źródłowych, optymalizacji procesów i wdrażaniu projektów. Przed dołączeniem do firmy Mateusz pełnił różne role, w których zarządzał zespołami, wdrażał standaryzację procesów i uruchamiał nowe projekty. Od momentu dołączenia Mateusz odegrał kluczową rolę w zarządzaniu działem jakości, wdrażaniu systemów kontroli jakości i inicjatywach doskonalenia jakości.