Własność i zarządzanie
Velmans BV jest partnerem Addit Sp. z o.o. i Addit BV w Venlo, Holandia.
Rada Nadzorcza Addit Sp. z o.o.

Jan studiował finanse i administrację.
Po zarządzaniu działami finansów, administracji, ICT oraz marketingu i sprzedaży zarządzał i tworzył wiodącą w swojej branży firmę z zakresu obróbki blachy działającą w międzynarodowym środowisku.
Jan Velmans od najmłodszych lat chciał zostać przedsiębiorcą.
W 1984 roku udało mu się, dzięki finansowaniu przez fundusz kapitałowy, założyć Addmetal BV, obecną firmę Addit BV, siostrzaną spółkę Addit Sp. z o.o.

Po 40 latach pracy w ratuszu gminy Peel en Maas, głównie jako urzędnik stanu cywilnego poślubiając setki par, Jeanne Velmans-Faassen pomaga Janowi Velmansowi od kilkunastu lat w jego codziennej pracy.
Jest obecna na każdym spotkaniu, spisuje protokoły i z dużą inteligencją emocjonalną wypowiada się na wiele tematów.

Hendrik studiował komunikację oraz marketing i sprzedaż.
Przez lata pracował w komunikacji marketingowej dla organizacji pozarządowej.
Od 2021 roku Hendrik, oprócz zaangażowania w rodzinną firmę, jest sekretarzem Fundacji Velmans Asset Management i koordynuje wszystkie sprawy rodzinne.
Zarząd Addit Sp. z o.o.

Marcin Dominik pracuje w firmie od 2002 roku.
Jest magistrem finansów i ekonomii. Marcin do tej pory kierował działem finansowym.
Od października 2021 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego, odpowiadając za przygotowanie i realizację planów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z udziałowcami, partnerami biznesowymi i władzami.

Tomasz Nowotniak pracuje w firmie od 2004 roku.
Tomasz jest magistrem inżynierem. Wcześniej pracował jako Process i Quality Engineer oraz jako Operations Assembling Manager jak również jako Project Account Manager.

Michał Strzałkowski pracuje w firmie od 2013 roku.
Michał ukończył filologię angielską i niemiecką oraz podyplomowe studia z zarządzania firmą w Szkole Głównej Handlowej. Wcześniej pracował jako Project Account Manager, Managera Sprzedaży działu Konstrukcji oraz Managera ds. Sprzedaży.
Od lutego 2025 pełni funkcję Managera ds. Marketingu i Rozwoju Nowego Biznesu.

Marcin Osipiak pracuje w firmie od 2023 roku.
Posiada tytuł doktora nauk technicznych. Wcześniej, od 2001 do 2012 roku, pracował w firmie Addit jako Inżynier Procesu i Jakości, a później jako Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży. Przez ostatnie 10 lat był Dyrektorem ds. Badań i Rozwoju w innej firmie. Marcin wrócił do firmy we wrześniu 2023 na stanowisko Managera ds. Marketingu i Rozwoju Nowego Biznesu, a od lutego 2025 pełni funkcję Managera Customer Success Team.
Obecnie koncentruje się na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi klienta.

Andrzej Szostek pracuje w firmie od 2021 roku.
Posiada tytuł magistra nauk technicznych. Wcześniej, od 2007 do 2020 roku, pracował w firmie Addit jako Inżynier Procesu i Jakości oraz Kierownik Montażu. W 2021 roku Andrzej wrócił do firmy Addit jako Koordynator Logistyki, a w następnym roku awansował na stanowisko Menedżera Logistyki. Od 2023 roku jego rola została rozszerzona na Menedżera ds. Zakupów i Logistyki.

Tomasz Chodowiec pracuje w firmie od 2025 roku.
Specjalizuje się w zarządzaniu jakością, optymalizacją procesów oraz wdrażaniu i audytowaniu procesów specjalnych z wymaganiami ISO 9001:2015 i ISO/TS 22163 (IRIS). Przez ponad dekadę zdobywał doświadczenie w firmach z branży kolejowej, gdzie nadzorował systemy jakości, procesy certyfikacyjne oraz doskonalenie produkcji. Praktyk filozofii Kaizen, koncentruje się na ciągłym doskonaleniu, eliminacji strat i zwiększaniu efektywności procesów. W Addit odpowiada za rozwój systemów jakościowych i nadzór nad procesami specjalnymi.