search search search close
en | de | pl

Komunikacja i język

Mówimy językami naszych partnerów. Mając kontakty z krajami w różnych częściach świata dostosowujemy się do ich potrzeb językowych.

Skuteczna komunikacja w Addit: przełamywanie barier językowych

W związku z tym, że 95% naszych klientów pochodzi z zachodniej i środkowej Europy, dla naszych pracowników wiodącym językiem obcym w firmie jest niemiecki oraz angielski. Dodatkowo posługujemy się francuskim.

Nasi inżynierowie procesu i inżynierowie jakości współpracują z klientami i dostawcami z całego świata. Zespoły klientowskie kierowane przez kierownika projektu oraz grupa zakupowa kierowana przez kierownika ds. zakupów dbają o to, by nasi klienci i dostawcy byli obsługiwani na najwyższym poziomie.

Jesteśmy świadomi różnic kulturowych i stale doskonalimy wiedzę naszego personelu w zakresie komunikacji międzykulturowej. Zachęcamy naszych pracowników do ciągłego pogłębiania wiedzy w tym zakresie. Nasi klienci mają różne poglądy, dlatego staramy się przyjąć takie samo podejście biznesowe jak nasi partnerzy.

Kluczem do wspólnego sukcesu jest skuteczna komunikacja. Do każdego klienta, każdego projektu i każdego zlecenia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem i szacunkiem.

6 czerwca, 2024
Aktywnie działamy edukując i dobrze się przy tym bawiąc
Czytaj więcej
28 maja, 2024
Wp(r)asujemy Twoje elementy złączne
Czytaj więcej
17 maja, 2024
Jan Velmans, założyciel Addit, otrzymał nagrodę
Czytaj więcej
26 kwietnia, 2024
Targi na Politechnice Białostockiej
Czytaj więcej