search search search close
en | de | pl

Komunikacja i język

Mówimy językami naszych partnerów. Mając kontakty z krajami w różnych częściach świata dostosowujemy się do ich potrzeb językowych.

Skuteczna komunikacja w Addit: przełamywanie barier językowych

W związku z tym, że 95% naszych klientów pochodzi z zachodniej i środkowej Europy, dla naszych pracowników wiodącym językiem obcym w firmie jest niemiecki oraz angielski. Dodatkowo posługujemy się francuskim.

Nasi inżynierowie procesu i inżynierowie jakości współpracują z klientami i dostawcami z całego świata. Zespoły klientowskie kierowane przez kierownika projektu oraz grupa zakupowa kierowana przez kierownika ds. zakupów dbają o to, by nasi klienci i dostawcy byli obsługiwani na najwyższym poziomie.

Jesteśmy świadomi różnic kulturowych i stale doskonalimy wiedzę naszego personelu w zakresie komunikacji międzykulturowej. Zachęcamy naszych pracowników do ciągłego pogłębiania wiedzy w tym zakresie. Nasi klienci mają różne poglądy, dlatego staramy się przyjąć takie samo podejście biznesowe jak nasi partnerzy.

Kluczem do wspólnego sukcesu jest skuteczna komunikacja. Do każdego klienta, każdego projektu i każdego zlecenia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem i szacunkiem.

2 grudnia, 2024
Szachy. To piękno. W każdej partii.
Czytaj więcej
25 listopada, 2024
Podnoszenie kwalifikacji pracowników z działu montażu w oparciu o standard IPC/WHMA-A-620D
Czytaj więcej
21 października, 2024
Międzynarodowy/Europejski Technolog Spawalnik - IWT/EWT
Czytaj więcej
2 października, 2024
Targi InnoTrans
Czytaj więcej